|
NORMA UNE-EN ISO 9001:2008
Certificats per DNV Veritas desde el 02/03/2009 amb validesa fins el 02/03/2015 Sistema de gestió de qualitat, estructurat per processos de treball de l’empresa. Format per manual de qualitat, procediments de treball, PNT’s i Registres. Manual de Qualitat: En el Manual es defineix l’estructura i interacció dels processos del sistema de qualitat, els seus responsables i la referència al procediment operatiu on es detalla el pla d’actuació. Procediments: L’abast i el detall dels procediments operatius que formen el sistema de qualitat tenen en compte la definició de responsabilitats, el mètode operatiu i les activitats de seguiment i control, així com la referència als registres o documents en els quals es duu a terme cada activitat. PNT’s: Els PNT’s tenen com a objectiu definir amb més detall les activitats de realització de les proves mèdiques i de control de qualitat dels radiofàrmacs, tenen en compte la definició de responsabilitats, el mètode operatiu i les activitats de seguiment i control, així com la referència als registres o documents en els quals es duu a terme cada activitat. Registres: En els registres s’hi recull el resultat d’una activitat. Són controlats i arxivats, per tal de garantir les evidències del funcionament del sistema de qualitat.
|
|
PROTECCIÓ DE DADES
En relació a la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’Institut Mèdic per la Imatge SL té registrats els fitxers de personal, pacients i administració des de el maig del 2003 i el fitxer de videovigilància des de juliol del 2012 a la Agencia Española de protección de Datos.
Alhora, des del 24 d’octubre del 2006 estem adherits al Codi Tipus de la Unió Catalana d’Hospitals.
|
|
La Unió és una associació empresarial d’entitats que tenen la funció de prestar serveis sanitaris i socials. Les propietats de les entitats associades, amb independència de la seva figura jurídica, posen a disposició d’aquesta finalitat els seus recursos patrimonials, humans i tecnològics, per a garantir una assistència de qualitat.
|